Veelgestelde vragen
Algemene informatie & geschiktheid
Is het Popup-Café zowel voor particuliere als zakelijke evenementen geschikt?
Ons mobiele café is veelzijdig inzetbaar voor zowel particuliere als zakelijke evenementen, zoals verjaardagsfeesten, bruiloften, bedrijfsfeesten en festivals, met eerdere succesvolle evenementen als referentie.
Is het Popup-Café geschikt voor mindervaliden?
Het Popup-Café is helaas niet toegankelijk voor mindervaliden. De toegang vereist het gebruik van een trap en de toiletten zijn smal, waardoor ze niet geschikt zijn voor rolstoelgebruik of beperkte mobiliteit.
Hoe groot is het Popup-Café en welke ondergrond is noodzakelijk?
Het Popup-Café heeft een oppervlakte van circa 100 vierkante meter. Het is rijdend circa 18 meter lang, 2,5 meter breed en 4,10 meter hoog. Bij voorkeur wordt het geplaatst op een verharde ondergrond. Een niet-verharde ondergrond is eventueel mogelijk, maar bij nat weer of vochtige bodemomstandigheden zijn rijplaten noodzakelijk om stabiliteit te garanderen.
Hoeveel mensen passen er in het Popup-Café?
Binnen biedt het Popup-Café plaats aan circa 150 personen. Met het gebruik van het terras kan de capaciteit worden uitgebreid tot honderden gasten.
Kan de binnenkant volledig gepersonaliseerd worden naar het thema van mijn evenement?
Absoluut, naast de twee standaardthema’s is het mogelijk om de binneninrichting geheel op maat te laten maken, zodat de sfeer en uitstraling perfect aansluiten op de specifieke wensen en het thema van jouw evenement.
Inhoud & faciliteiten van de huur
Wat is allemaal inbegrepen in de standaard huur van het Pop Up Café?
Het standaard huurarrangement biedt het compleet ingerichte café, inclusief een moderne bar met dubbele tap, koelingen, bartafels, sfeervolle verlichting, professionele muziekinstallatie en volledige sanitaire voorzieningen – zonder bijkomende kosten.
Welke aansluitingen zijn er in het Café?
In de tv kan een HDMI kabel en er is een AUX kabel voor de muziek.
Zijn toiletpapier, schoonmaakdoekjes en glaswerk inbegrepen?
Bij uitsluitend de huur van het Popup-Café zijn toiletpapier, schoonmaakdoekjes en glaswerk niet inbegrepen. Wanneer je dranken via ons afneemt, zorgen wij voor het benodigde glaswerk. Kies je daarnaast voor volledige ontzorging door ons team en huur je ook ons personeel in voor jouw evenement, dan voorzien wij uiteraard in alle benodigdheden, waaronder toiletpapier, schoonmaakdoeken en glaswerk.
Welke stroomvoorziening is er nodig?
Krachtstroom 32-A en anders huren we een generator, maar wel tegen een meerpijs.
Is er een afvoer nodig voor het toilet?
De toiletten zijn uitgerust met een vermaler, waardoor het zo wordt verwerkt dat het geschikt is voor lozing via de reguliere afvoer.
Welke extra opties en diensten zijn beschikbaar en hoe werken deze aanvullingen?
Extra opties zoals catering, BBQ, podium en personeel zijn beschikbaar als aanvullende diensten. Deze kunnen op maat worden toegevoegd aan het basisarrangement, zodat je evenement precies krijgt wat het nodig heeft voor een complete beleving. Bekijk hier onze tarieven.
Tarieven & betaling
Hoe ziet het prijsmodel eruit en wat is inbegrepen in de huurprijs?
Het prijsmodel varieert per pakket, waarbij de basishuur alle standaardvoorzieningen dekt. Extra diensten worden tegen een duidelijk tarief aangeboden, zodat je vooraf inzicht hebt in de totale kosten van het evenement. Bekijk hier onze tarieven.
Moet ik borg betalen?
Kies je voor de kale verhuur van het Popup-Café, dan geldt een borg van € 500,-. Neem je echter de dranken bij ons af en/of laat je de volledige organisatie aan ons over, dan vervalt deze borg. Wij hanteren een beleid waarbij alle kosten vooraf voldaan dienen te zijn. Indien er geen schade is en de schoonmaakinstructies correct zijn opgevolgd, wordt de borg binnen een week na afloop teruggestort op je rekening.
Wanneer moet er betaald worden?
Na akkoord ontvang je een factuur, inclusief de borg, die binnen 14 dagen voldaan dient te worden.
Beschikbaarheid & reservering
Is het Popup-Café nog beschikbaar op de door mij gewenste datum?
Goede vraag! We hebben een online kalander waarin u kunt zien of het Popup-Café nog beschikbaar is op de door u gewenste datum. Bekijk hier onze beschikbaarheid.
Wat is het reserveringsproces en welke informatie moet ik aanleveren om een offerte te ontvangen?
Het reserveringsproces is eenvoudig: vul het online contactformulier in met je naam, e-mail, telefoonnummer, locatie en evenementdetails. Vervolgens ontvang je snel een vrijblijvende offerte en verdere instructies voor de boeking.
Mag ik hem al een dag eerder op mijn terrein hebben?
Nee, het Popup-Café wordt op de dag van het evenement rond lunchtijd geleverd en de volgende dag, eveneens rond lunchtijd, weer opgehaald. In overleg zijn afwijkende tijden uiteraard bespreekbaar.
Opbouw, transport & logistiek
Hoe lang duurt het op- en afbouwen van het Popup-Café in totaal?
Het op- en afbouwen van het café doen wij voor u. In totaal zal dit ongeveer een uur tijd in beslag nemen. Afhankelijk van de door u gekozen opties op het gebied van bijvoorbeeld catering kan dit ook langer duren.
Hoe ver kan het café geleverd worden en hoe worden transport en logistiek geregeld?
Het café kan zowel in Nederland als in België worden geleverd. Wij plannen transport en logistiek nauwgezet en bespreken eventuele extra kosten voor langere afstanden altijd vooraf, zodat alles vlekkeloos verloopt.
Gebruik & regels tijdens het evenement
Mag ik eigen drank gebruiken?
Ja dat mag, maar wij ontzorgen je graag!
Als jullie geen bier voor ons regelen, leveren jullie dan wel koolzuur?
Wij leveren uitsluitend koolzuur wanneer ook de bierafname via ons verloopt. Indien je geen dranken bij ons afneemt, ben je zelf verantwoordelijk voor de volledige organisatie en levering die daarvoor nodig zijn.
Kan ik ook alleen jullie personeel inhuren zonder drank af te nemen?
Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt wel bij ons de dranken afnemen zonder personeel, maar niet alleen het personeel inhuren.
Hoe schoon moeten we het Popup-Café inleveren?
Bij kale verhuur van het Popup-Café is de huurder zelf verantwoordelijk voor de schoonmaak, conform onze schoonmaakinstructies. Deze instructies worden vooraf verstrekt. Indien bij oplevering blijkt dat niet aan de instructies is voldaan en wij alsnog moeten schoonmaken, wordt een deel van de borg ingehouden. Wanneer je ervoor kiest om ook ons personeel in te huren, bedragen de schoonmaakkosten € 150,-.
Kan ik zelf muziek draaien?
Ja, dat kan! Dit kan via de AUX kabel en niet via bluetooth.
Het meest unieke café bij jou op locatie?
